loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 175 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (1)

از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟ گفت: بله فقط یک نفر

از بیل گیتس پرسیدند

 

از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟
گفت: بله فقط یک نفر.
پرسیدند: چه کسی؟بیل گیتس ادامه داد: سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و به تازگی اندیشه‌های خود و در حقیقت به طراحی مایکروسافت می اندیشیدم، روزی در فرودگاهی در نیویورک بودم که قبل از پرواز چشمم به نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخرم دیدم که پول خرد ندارم. خواستم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه مرا دید گفت این روزنامه مال خودت؛ بخشیدمش؛ بردار برای خودت.

گفتم: آخه من پول خرد ندارم!
گفت: برای خودت! بخشیدمش!
سحر قرینی بازدید : 229 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

شما چطور معلّمی هستید؟! 

گل رز

در دوران دبیرستان دبیری داشتم که بیشترین تاثیر را در زندگی اکم گذاشت. یک تفاوت نادر با بقیه داشت: دانش آموزان پشت سر بیشتر دبیر ها حرف می زدند، ولی او همیشه مورد احترام بود. همیشه! همه جا!

چطور؟ قبل از هر چیز او حس شوخ طبعی بی نظیر داشت. او می توانست تمام افرادی را که اهل خنده بودند به طرف خود جلب کند. علاوه بر این او یک ویژگی خاص داشت. او دبیر ریاضی بود و آنقدر این حرفه را دوست داشت که می شد آن را فهمید، منصف هم بود.

مهمتر از همه او به تک تک ما عشق می ورزید. او مثل یک رسالت به کارش نگاه می کرد.

سحر قرینی بازدید : 216 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

تو نیکی می کن و در دجله انداز...

 

خاطرات

اگه یکی از دوستان نیاز مبرمی به پول داشته باشد، شما هم مبلغ محدودی پس انداز داشته باشید به او کمک می کنید؟ چه مقدار از پس اندازتان را در اختیار او قرار می دهید؟

مجرد بودم، یکی از دوستانم تصمیم به ازدواج گرفته بود، نیاز مالی داشت و از من کمک خواست. صادقانه دفترچه حساب پس اندازم را پیش رویش گذاشتم، موجودی ام قابل توجه نبود. گفتم : " بیشتر از این ندارم هر قدر می خواهی بردار." کل موجودی ام را درخواست کرد با خود فکر کردم :" من که در حال حاظر نیازی به این پول ندارم . بگذار کار او هم راه بیفتد " بنابراین قید سود علی الحساب را زدم و همه موجودی را منهای مبلغی مختصر جهت بسته نشدن حساب به او دادم.
سحر قرینی بازدید : 125 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)

تراکتورسازی 4

برزیل آبادان 1

 

امروز که سپاهان با چهار گل میهمان خودش مس کرمان رو درهم کوبید و با 49 امتیاز به صدر جدول برگشت، تیم تراکتورسازی تبریزهم با نتیجه 4 بر۱ صنعت نفت آبادان رو برد و 46 امتیازی شد تا تو فاصله یکقدمی استقلال تو رتبه سوم جدول بایسته.

این برد شیرینو به همه ی هواداران فهیم تبریک میگم

به امید قهرمانی

برای مشاهده جدول و کسب اطلاعات بیشتراینجا کلیک کنید.

سحر قرینی بازدید : 170 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

 

"من آنچه در توان داشته ام انجام دادم"

 

چند وقت پیش عممو به خاطر ناراحتی قلبی که داشت برده بودم بیمارستان؛ خانم دکتر معاینش کرد و و یک آزمایش براش نوشت. آزمایششو داد موقعی که رفتیم جواب آزمایشو بگیریم، تو اون قسمت یه برگه به دیوار زده بودن که به نظرم جالب اومد اونو تو این قسمت براتون بنویسم.

سحر قرینی بازدید : 253 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

پولتو به خدا بسپار

 

یک سال دیگه گذشت...

مثل برگ و باد گذشت... درست به یک چشم به هم زدن! سرعت گذشتن زندگی این روزها بیشتر از گذشته شده...

گذشتن... این روزها گذشتن... ولی نمیدونم چطوری... امروز یه بار دیگه رفتم به سایت دانشگاه تا آخرین نمره هامو ببینم. خیلی دوست داشتم همه نمره هامو زده باشن ولی نمره دو تا از درسام مونده بود

سحر قرینی بازدید : 326 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

ماه شب چهارده

اوایل فکر می کردم تو همه جای دنیا روزها یه اندازست.بنابراین وقتی کسی می گفت: چهارده روز روی کاری زحمت کشیده، پیش خودم میگفتم:"خوب 14 تا یک روزه دیگه!"

اما یه روزی سر کلاس علوم معلممون گفت که یک روز تو سیاره مشتری به اندازه دوازده روز کره زمین طول می کشه. اون روز عقل از سر همه پرید. با خودم گفتم اون وقت یه آدم دوازده ساله تو سیاره مشتری باید به اندازه یه  پیر 144 ساله زمینی باشه.

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 1,794
  • بازدید سال : 8,400
  • بازدید کلی : 296,559