loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 137 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

پیام تبریک اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به مناسبت ایام نوروز

 

پیام تبریک عید نوروز

 

اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به مدیرعامل محترم موسسه، اعضای هیئت مدیره و کلیه کارکنان و مردم شریف ایران به ویژه مشتریان گرانقدر این موسسه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در این پیام آمده است:
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.
سحر قرینی بازدید : 114 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

برپایی سفره هفت سین در شعب موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

سفره هفت سین

 

مسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از برپايي سفره هاي هفت سين در شعب این موسسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الخسنه جوانان خیّر، اکبرصفاتی ضمن تبریک سال نو به مشتریان و همکاران موسسه اظهار داشت: همزمان با فرا رسيدن ايام نوروز و سال جديد، از سوي اين اداره سفره هاي هفت سين در تمام شعب این موسسه برپا شده است.
وي افزود: هم اكنون از سوي اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه، سفره هاي هفت سين در شعب برپا شده است.
اين مسئول با اشاره بر لزوم افزايش نشاط در بین همکاران و مشتریان موسسه ، عنوان كرد: انجام چنين اقداماتي تاثير بسزايي در افزايش زيبايي شعب و ايجاد روحيه شادابي و نشاط بين مشتریان و همکاران دارد.
صفاتی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین سال است در شعب موسسه اجرایی می‌شود، گفت: طراحی سفره‌های هفت‌سین در شعب نمادی از استقبال از سال نو است.

سحر قرینی بازدید : 186 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند

 

دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیر مرند

درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند جهت تکمیل کادر درمانی خود از فارغ التحصیلان رشته های دندانپزشکی و علوم آزمایشگاهی دعوت به همکاری می نماید.

 درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند از متقاضیان واجد شرایط مشروحه ذیل دعوت به همکاری می نماید .
متقاضیان می توانند با توجه به عناوین شغلی و شرایط اعلام شده ذیل از مورخه 21/12/1390 تا 13/01/1391 مدارک و رزومه کاری خود را به درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند - مدیریت درمانگاه ارسال نمایند.

سحر قرینی بازدید : 120 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، مطابق موارد ذیل الذکر دعوت به همکاری می نماید.

 موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس آیین نامه استخدامی ذیربط، از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر (رشته های مدیریت مالی وحسابداری)برای تصدی شغل (کارشناس طرح و برنامه) ازبین خواهران و برادران و پس از کسب موفقیت در مراحل مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و سایر ضوابط داخلی موسسه، مطابق موارد ذیل الذکر دعوت به همکاری می نماید.
سحر قرینی بازدید : 145 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

خدمتی دیگر از موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

خدماتی دیگر از موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند با ارایه خدمات درمانی ویژه برای رفاه حال خانواده های معظم شهدا، جانبازان، فرهنگیان و کارکنان بیمه ایران، خدمتی دیگر را در برنامه های درمانی خود ارایه نموده است.

 درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند با تجهیزات مدرن و پزشکان و کادر مجرب، جهت رفاه حال خانواده های معظم شهدا، جانبازان، فرهنگیان و کارکنان زحمتکش بیمه ایران، قراردادی با بیمه طلایی منعقد نموده است که بر اساس آن ارایه خدمات درمانی به عزیزان یاد شده به صورت رایگان و بدون دریافت فرانشیز انجام می یابد.
سحر قرینی بازدید : 148 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

برنامه های ویژه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر برای دیدارتیم های

 تراکتورسازی تبریز  و  سپاهان اصفهان

 

 تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر برنامه هاى ویژه اى را براى دیدار تیم هاى تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، مسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اعلام این مطلب اظهار داشت: نظر به اهميت و حساسيت ويژه دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان، موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به عنوان یکی از سهامداران اصلی باشگاه تراکتورسازی، برنامه های ویژه ای را برای این مسابقه تدارک دیده است.
اکبر صفاتی با تاکید بر اینکه، حداكثر سعي مسوولان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر بر این است که با حل مشکلات مالی این تیم و همچنین کمک به مدیران باشگاه، تیم تراکتورسازی به عنوان نماينده مقتدر مردم آذربایجان همچنان حضوري موجه و شاخص در عرصه هاي ملی و بين المللي داشته باشد، افزود: در این راستا و با توجه به حساسیت دیدارتیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، تدارک خاصی برای این بازی دیده شده است.
سحر قرینی بازدید : 155 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت

شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت

شعبه ستارخان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در شهر تبریز به محل دائمی خود انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، به منظور اجراي هر چه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع و ارائه خدمات بانکی مناسب در یک محیط آرام به همشهریان، محل دائمی شعبه ستارخان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از سوی اداره پشتیبانی و معاملات این موسسه در شهر تبریز خریداری شد.
سجاد قلیزاده مسوول اداره پشتیبانی و معاملات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اشاره به اين نكته كه محل جديد و دائمي شعبه ستارخان در شهر تبریز توسط موسسه خريداري شده است گفت: خريد اين مجموعه در راستاي ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موسسه صورت گرفته است.
سحر قرینی بازدید : 217 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری

 

روز شمار ۲۰ درصد

سه ماهه ۲۰.۵ درصد

شش هاهه ۲۱ درصد

نه ماهه ۲۱.۵ درصد

یک ساله ۲۲.۵ درصد

دو ساله ۲۳ درصد

سه ساله ۲۳.۵ درصد

چهار ساله ۲۴ درصد

پنج ساله ۲۵ درصد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به هر یک از شعب موسسه قرض الحسنه جوانان خیر مراجعه نمایید.

سحر قرینی بازدید : 133 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

تکلیف 190کرسی مجلس نهم مشخص شد

 

تکلیف 190کرسی مجلس نهم مشخص شد

وزیر کشور با بیان اینکه 190 نماینده به طور قطعی به مجلس نهم راه یافتند، گفت: تاکنون 29 میلیون و 468 هزار و 422 رأی شمارش شده است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،" مصطفی محمدنجار" در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک به ارائه آماری از آخرین نتایج شمارش آراء در سراسر کشور پرداخت و ضمن تشکر از ملت و همه مسئولان سراسر کشور، اظهار داشت: تا این لحظه و بر اساس گزارش‌های دقیق‌ دریافت شده از 207 حوزه اصلی، تاکنون به جزء 23 حوزه، کار شمارش آرای مابقی حوزه‌ها انجام شده است.
وی با بیان اینکه به محض اتمام شمارش آرای سراسر کشور، اخبار آن به اطلاع ملت می‌رسد، از مشخص شدن قطعی 190 نماینده راه یافته به مجلس نهم خبر داد و گفت: تکلیف 190 کرسی مجلس نهم تا این لحظه مشخص شده و نمایندگان منتخب مردم از این مرحله به بعد به مراحل بعدی یعنی تأیید شورای نگهبان و غیره، می‌روند.
سحر قرینی بازدید : 170 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

قيمت‌های جديد پس از تنظيم بازار سكه و ارز اعلام می‌شود

 

قيمت‌های جديد پس از تنظيم بازار سكه و ارز اعلام می‌شود

درحالي كه بيش از 14 ماه از آغاز اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها در كشور مي‌گذرد، جزئيات جديدي از زمان و نحوه اجراي فاز دوم اين قانون به دست آمده است.

 به گزارش ايسنا، از اواخر آذرماه امسال كه نخستين سالگرد اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها محسوب مي‌شد، زمزمه آغاز مرحله دوم اين قانون و اصلاح مجدد قيمت انرژي بر سر زبان‌ها افتاد؛ اكنون با نزديك شدن به روزهاي پاياني‌ سال گمانه‌زني‌ها به اوج خود رسيده است.

با اين‌حال جديدترين پيگيري‌ها نشان مي‌دهد كه دولت درحال حاضر تمام تمركز خود را روي سامان‌دهي كامل بازار سكه و ارز متمركز كرده و تيم اقتصادي دولت اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را زماني انجام مي‌دهد كه اين دو بازار سامان گرفته باشند.

سحر قرینی بازدید : 126 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

خداحافظی با یکی از خودروهای پرطرفدار داخلی

 

خداحافظی با خودرو ریو

قائم مقام گروه خودروسازي سايپا از توقف توليد خودرو ريو در ايران خبر داد.

 ایسنا: محمد سعيد فلاحي  اظهار كرد: به دنبال اجباري شدن نصب كيسه هوا روي خودروهاي سواري تصميم گرفته شد كه توليد ريو در ايران متوقف شود.

وي با بيان اين‌كه تاكنون فعاليت خط توليد بدنه اين خودرو به‌طور كامل متوقف شده است،‌ خاطرنشان كرد: البته همواره فاصله زماني بين توقف فعاليت خط توليد بدنه يك خودرو با خط مونتاژ نهايي آن وجود دارد و به همين دليل خط مونتاژ نهايي ريو جهت مونتاژ تعداد محدود باقي ‌مانده همچنان فعال است كه البته فعاليت اين خط نيز به زودي متوقف خواهد شد.

سحر قرینی بازدید : 124 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

يارانه نقدی اسفند اين هفته پرداخت می‌شود

 

یارانه های نقدی

پيش از اين برخي خبرها حاكي از احتمال افزايش يارانه نقدي مردم در اسفندماه بود كه دولت اين امر را منوط به انصراف 10 ميليون نفر از دريافت يارانه كرده بود.

یارانه نقدی اسفند ماه به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان اين هفته واریز می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ايلنا، یارانه نقدی اسفند ماه مانند ماه‌هاي گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است که اين هفته از سوي دولت پرداخت خواهد شد. 

سحر قرینی بازدید : 156 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر عموم مردم ایران را به حضور پرشور در انتخابات مجلس نهم دعوت كرد

 

 انتخابات

 

مقام معظم رهبري : "حضور شما در پاي صندوق هاي راي بارزترين مظهر حضور مردمي است و اين پشتوانه انقلاب و کشور است"

 موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر طي بيانيه ای مردم عزیز ایران را به حضور پرشور در انتخابات مجلس نهم دعوت كرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، در اين بيانيه آمده است: حرکت تاریخ ساز و انقلابی ملت ایران جهت تحقق آرمان‌های اسلام در نقطه عطف خود به سر می‌برد. در این فراز حساس تاریخ، دنیای استکباری غرب به سمت نابودی پیش می‌رود و در بحران‌های اقتصادی، مشروعیت سیاسی و محبوبیت جهانی غوطه‌ور است.
این بیانیه می‌افزاید: با توجه به حساسیت تاریخی حال حاضر، آمریکا و جبهة استکباری و صهیونیستی غرب برای به زانو درآوردن ایران کمر همت بسته‌اند و از همه ابزار خود جهت تحقق این نیت شوم بهره می‌برند. از سویی بر علیه ایران اسلامی جنگ نرم برپا کرده اند و به فتنه گران داخلی دل خوش کرده‌اند و از سوی دیگر، می‌کوشند تا با ابزار نخ نما شده‌ای همچون تحریم اقتصادی، مردم را از حمایت نظام بازدارند.

سحر قرینی بازدید : 151 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

چگونه كارمندی نمونه باشيم؟

چگونه کارمندی نمونه باشیم؟


شايد موضوع اين مقاله به نظر كمي نا آشنا باشد، اما از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و كارفرمايان براي آن ارزش بي شائبه اي قائل هستند. متاسفانه افرادي هم پيدا مي شوند كه از ارزش و اهميت يك كارمند خوب بي خبر هستند و نمي دانند كه چنين اشخاصي تا چه اندازه نادر و كمياب مي باشند.
آزادي در سايه امنيت شغلي
يكي از مقوله هاي ارزشمند، در حيطه كاري، امنيت شغلي است. اين امر هم براي تامين كارمندان و هم براي زنده نگه داشتن حس وظيفه شناسي آنها از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد؛ اما از سوي ديگر گاهي اوقات اتفاق مي افتد كه اين امر مهم در نظر كارفرما جايگاه ويژه خود را از دست مي دهد. در اين مواقع چه كاري مي توان انجام داد؟ دو راه مختلف وجود دارد:
سحر قرینی بازدید : 173 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

قدردانی شهردارکلانشهر تبریز از حمایت های موسسه جوانان خیّر از تیم فوتبال تراکتورسازی

 

قدردانی شهردارکلانشهر تبریز از حمایت های موسسه جوانان خیّر از تیم فوتبال تراکتورسازی

شهردار تبریز با تاکید بر حمایت مدیریت استان از تیم تراکتورسازی از حمایت های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از این تیم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر ،مهندس علیرضا نوین شهردار کلان شهرتبریز در گفتگو با روزنامه پرتیراژ خبرورزشی با اشاره به این نکته که همت تمامی مسئولان استان آذربایجان شرقی حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی است تااین تیم به رقابت های آسیایی راه یابد، افزود: در این خصوص موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با خرید بخشی از سهام این باشگاه کمک زیادی به تراکتورسازی کرده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.
سحر قرینی بازدید : 150 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

فعالیت های موسسه قرض الحسنه جوانان در چهارچوب قوانین پولی و مالی کشور می باشد

 

موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

با استناد به موضوع بخشنامه شماره 62690 مورخ 22/3/1390 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه انجام هر‌گونه فعالیت قرض‌الحسنه پس انداز توسط بانکها و موسسات اعتباری ممنوع است و انجام فعالیت یاد شده توسط نهادهای مزبور صرفا" در قالب صندوق قرض‌الحسنه وابسته به بانک‌ها و موسسات اعتباری" امکان‌پذیر می باشد ، چند نکته قابل طرح است:

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به عنوان یکی از موسساتی است  که در جهت خدمت رسانی به آحاد مردم شریف ایران اسلامی و کمک به توسعه اقتصادی کشور از طریق احیا و اشاعه سنت الهی قرض الحسنه تأسیس شده است و با استناد به این مصوبه یکی از موسساتی است که با توجه به نحوه فعالیت و همچنین مفاد اساسنامه اش می تواند در زمینه موضوع مصوبه فوق فعالیت نماید .
سحر قرینی بازدید : 148 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

مدیر عامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر: جوانان خیّر در رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان پیشتاز است

 

 مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

 

مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر گفت: این موسسه همواره در رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان پیشتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، مهندس  رحیم قاسمی که در جمع کارکنان این موسسه در شهر ارومیه سخن می گفت با تاکید براین نکته که تکریم ارباب رجوع و اصول مشتری مداری در سرلوحه برنامه های این موسسه قرار دارد،  افزود: با توجه به رقابت موجود میان بانک ها، دفاع و حمایت از مشتریان و نگهداری از این سرمایه ارزشمند بر اساس اصول صحیح روابط بانک و مشتری همیشه در دستور کار تمامی کارکنان این موسسه قرار دارد.
سحر قرینی بازدید : 197 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا: هواداران تراکتور سازی، جوانان خیّر را فراموش نخواهند کرد

 

سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا

 

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از هيچ تلاش و کوششي برای کمک به تیم فوتبال تراکتورسازی فروگذاری نکرده، از اینرو هواداران تراکتورسازی همیشه از خدمات این موسسه به نیکی یاد خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا و عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام این مطلب گفت: در چند سال گذشته که این باشگاه با بدهیها و تعهدات فراوان در آستانه بحران قرار داشت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر همواره به عنوان حامی اصلی وارد صحنه شده و نگذاشته است این باشگاه وارد بحران شود.
سحر قرینی بازدید : 153 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

گزارش تصویری جنگ شادی جوانان خیّر به مناسبت قیام تاریخی 29 بهمن تبریز

 

مدیر عامل موسسه جوانان خیر 

به مناسبت روز 29 بهمن و به منظور گرامی داشت این روز بزرگ در تاریخ میهن اسلامی مان، جوانان خیّر جشنی به میزبانی حوزه سرپرستی آذربایجان شرقی برگزار نمود. این مراسم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با شکوه خاصی داشت.

گفتنی است این مراسم که با حضور پرسنل استان های آذربایجان شرقی و ادبیل برگزار شد، مدیرعامل محترم موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر و نیز مسوول سرپرستی حوزه آذربایجان شرقی سخنانی ایراد داشتند و مراسم با اجرای کارکنان خود موسسه و بالاخص کادر پرسنلی اداره تبلیغات و اطلاع رسانی و با اجرای موسیقی، مسابقه و تئاتر طنز برگزار شد.

سحر قرینی بازدید : 167 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

تسهیلات ویژه‌ خرید خودرو

 

تسهیلات ویژه خرید خودرو

تسهیلات و یژه‌ی خرید خودرو جهت رفاه حال اعضای محترم موسسه به شرح ذیل می‌باشد:

 

مبلغ سپرده

مبلغ وام

مدت انتظار

تعداد اقساط

نرخ کارمزد

30000000

35000000

6 ماه

25

4 درصد

50000000

60000000

6 ماه

25

4 درصد

85000000

100000000

6 ماه

25

4 درصد

130000000

150000000

6 ماه

25

4 درصد

سحر قرینی بازدید : 213 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

تسهیلات ویژه‌ خرید مسکن

تسهیلات ویژه خرید مسکن
موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر با آگاهی از دغدغه‌های فکری اعضای محترم خود مخصوصا قشر جوان در خصوص تامین مسکن و سرپناه برای خود، طرح جدید با شرایط استثنایی را برای حل این معضل و مشکل ارایه می‌نماید.
تمامی مردم شریف و هموطنان گرامی با عضویت در این موسسه و افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، می‌توانند از این نوع تسهیلات بهره‌مند شوند به نحوی که بعد از 12 ماه، حداکثر تا دو برابر موجودی ثابت ایشان به‌عنوان وام قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.
 شرایط دریافت تسهیلات ویژه خرید مسکن در جدول ذیل آمده است:

سحر قرینی بازدید : 195 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

ضمانت تسهیلات قرض الحسنه جوانان خیر

1-تا مبلغ پنجاه ميليون ريال:      يك نفر ضامن
2- تا مبلغ يكصد ميليون ريال:     دو نفر ضامن
3- تا مبلغ يكصد و پنجاه ميليون ريال:    سه نفر ضامن
4- مبالغ بالاتر از يكصد و پنجاه ميليون ريال:    سند ملكي شش‌دانگ

 نکته:
- ملک باید دارای سند ملکی شش دانگ به نام وثیقه‏ گذار باشد. (قولنامه، وکالت‏نامه، سند پیش فروش و غیره پذیرفته نمی‌شود.)
سحر قرینی بازدید : 161 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (1)

منشور اخلاقی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

بسمه‌تعالی

1)     ما كاركنان موسسه معتقديم كه: برخورد خوش،  رعايت ادب، احترام، امانتداري، صداقت، تكريم توام با رفتاري صميمانه و دوستانه در برخورد با مشتريان و ارباب رجوع وظيفه ماست.

2)      ما كاركنان موسسه معتقديم كه: گره گشایي از مشكلات مردم هدف اصلي ماست.

3)       ما كاركنان موسسه معتقديم كه: با انضباط مالي،  از اموال و امكانات موسسه در جهت نيل به اهداف پيش‌بيني‌شده به نحو مناسب و مطلوب بهره‌برداري نموده و در هر زمان و مكان مدافع منافع مردم باشيم.

4)       ما كاركنان موسسه معتقديم كه: زمان گران‌بهاترين دارایي مشتريان بوده و با توجه به امكانات و نيروي انساني،  تلاش مي‌كنيم در كم‌ترين زمان پاسخ‌گوی مشتريان باشیم.

۵)      ما كاركنان موسسه معتقديم كه: در صورت شكايت وابراز نارضايتي از خدمات موسسه به شكايات در سريع‌ترين زمان رسيدگي شود.

سحر قرینی بازدید : 157 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دیدار جانشین پایگاه مقاومت پیشگامان ولایت با خانواده معظم شهید رسول بسطامی

شهید

به مناسبت ایام ا... دهه فجر انقلاب و به منظور پاسداشت ياد و خاطره شهدا، جانشین پایگاه مقاومت پیشگامان ولایت با خانواده معظم شهید رسول بسطامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، در این دیدار که در راستای تجدید بیعت با آرمانهای شهدای والامقام صورت گرفت، محمدرضا یوسفی جانشین پایگاه مقاومت پیشگامان ولایت و جمعی از کارکنان موسسه ياد و خاطره اين شهید سرفراز دوران دفاع مقدس را گرامي داشتند.
سحر قرینی بازدید : 183 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

دستاورد های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

دستاورد های موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر در چهارم تیر ماه سال 1381‌ فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و در طول یک دهه فعالیت پرافتخار خود، با بیش از 50 شعبه در شمال‌غرب کشور به‌عنوان موسسه‌یی مستقل و خودمتکی، توانسته است با حضور در بازارهای مالی و با تکیه بر تجهیز منابع کافی در تحقق اهداف عالی خود به موفقیتی بی‌بدیل در تاریخ بانک‌داری کشور دست یابد.

این موسسه به‌خصوص با تامین اعتبارات مورد نیاز جهت ارایه خدمات ریالی توانسته است، اعتماد و انتظارات مشتریان را پاسخ‌گو بوده و  با جلب اعتماد و رضایت بالای اعضای خود، خدمات گسترده و بیشتری را ارایه دهد.
رشد اعتبارات و سپرده‌های این موسسه در سایه‌ی اعتماد مردم و امانت و درستکاری پرسنل موسسه‌ی جوانان خیّر، نشان از افقی روشن و موفقیت‌های چشمگیر این موسسه در دستیابی به اهداف و چشم‌انداز تعریف شده‌ در زمینه‌ی بانک‌داری و معرفی توانمندی قرض‌الحسنه‌ی اسلامی در سطح جهان دارد.
سحر قرینی بازدید : 251 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

تاریخچه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

تاریخچه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر به همت مدیرعامل کنونی موسسه‌ی جوانان خیّر، مهندس رحیم قاسمی و با نام صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیّر مرند کار خود را در شهرستان مرند آغاز نمود و با اخذ پروانه‌ی مجوز فعالیت از اطلاعات نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با امضای اساسنامه تیپ ارایه شده از طرف ناجا، به صورت موسسه‌یی غیرانتفاعی به شماره ثبت 17 اداره ثبت شرکت‌های مرند، در چهارم تیرماه 1381 فعالیت رسمی و پویای خود را آغاز نمود.
صندوق پس‌انداز و قرض‌الحسنه جوانان خیّر در سایه‌ی امانت‌داری و صداقت دست‌اندرکاران آن - که شدیدا به اصول خود پای‌بند بوده و با خوش‌قولی و درست‌کاری نسبت به کار مردم رسیدگی کرده و در جهت رفع نیازهای آنان از نفع مادی صرف‌نظر کرده و با حداقل درآمد به انجام امور اهتمام می‌ورزیدند - در مدت زمان کوتاهی شهرت یافت و تعداد مراجعه‌ی متقاضیان روز به روز افزایش یافت تا حدی که شعبه‌ی  اولیه‌ی این صندوق دیگر نمی‌توانست پاسخ‌گوی متقاضیان باشد و افزایش شعب ضروری به نظر می‌رسید.
سحر قرینی بازدید : 206 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

حضور پرشور کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در راهپيمايي‌ سراسري 22 بهمن

حضور پرشور کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در راهپیمایی سراسری 22 بهمن

مدیران و کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در مراسم راهپیمایی سراسری روز 22 بهمن 1390حضوری پر شور داشتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر،کارکنان اداری و پرسنل شعب موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر در حوزه‌های آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی ،کردستان و اردبیل با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز 22 بهمن سال 1390، ضمن تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب بار ديگر با اعلام خشم و نفرت از دشمنان خارجي ايستادگي و مقاومت خود را در دفاع از بنيان‌هاي نظام شكوهمند جمهوري اسلامي در برابر چشم جهانيان نمايان كردند.
بر اساس این گزارش ،مدیران و کارکنان این موسسه در کنار ميليون‌ها تن از هموطنان مسلمان و انقلابي اعم از مرد و زن و پير و جوان در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، با حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي‌ سراسري22 بهمن، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني(ره) رهبر كبير انقلاب اسلامي و شهيدان هميشه جاويد وطن، عزم و اراده پولادين خود را در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران تا رسيدن به سرمنزل مقصود به رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به نمايش گذاشتند.
سحر قرینی بازدید : 145 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

استقبال پرشور مردم از طرح بدون سود و کارمزد ویژه‌ی دهه فجر

 

استقبال مردم از طرح بدون سود و کارمزد ویژه دهه فجر موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

با اجرای طرح بدون سود و بدون کارمزد ویژه‌ی دهه فجر از سوی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر این طرح با استقبال پرشور مشتریان موسسه در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل همراه بود.

 به گزارش روابط عمومی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر‌، این موسسه طرح های ويژه فجر1 و فجر2 را به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اجرا کرد که سیل تقاضای افتتاح حساب دراین طرح به نحوی بوده است که ازدحام بیش از حد شهروندان در شعب این موسسه را به دنبال داشت.
بنا بر این گزارش، این موسسه در راستاي تكريم مشتريان خود و به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر با اجراي طرح ویژه فجر 1 و 2 به مشتریان و همشهریان عزیزی که در این طرح سپرده گذاری نمودند وام های بدون سود و بدون کارمزد و وام های با 12 قسط بیشتر اعطا خواهد نمود.
سحر قرینی بازدید : 506 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

 

پایان مهلت سپرده گذاری چهاردهمین دوره قرعه کشی ویژه حساب های طرح ایثار

 

اتمام مهلت طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

مسوول اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از اتمام مهلت سپرده گذاری در دوره چهاردهم قرعه کشی ویژه حساب های طرح ایثار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اکبر صفاتی با تقدیر و تشکر از تمام سپرده گذاران نیکوکار حساب های ویژه طرح ایثار، گفت: در این دوره از طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر علاوه بر پاداش اخروی که برای سپرده گذاران منظور است، این موسسه نیز جوایز نفیسی برای صاحبان حساب های طرح ایثار به صورت قرعه کشی اختصاص داده است. 

سحر قرینی بازدید : 155 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (0)

کارمندهای کسل و هله هوله های الکی

(قابل توجه کارکنان جوانان خیّر)

 

کارمندان کسل و هاه هوله های الکی

 

روانشناسان مي‌گويند كارمنداني كه سركار كسل و خسته مي‌شوند اغلب براي رهايي از اين حالت به قهوه و شكلات روي مي‌آورند.

به گزارش ايسنا، گروهي از متخصصان روانشناسي در دانشگاه لانكاشاير مركزي با مطالعه بر روي ۱۰۰ كارمند انگليسي دريافتند اين افراد وقتي در سر كار احساس كسالت و خستگي مي‌كنند بيشتر به خرت و پرت خوردن و مصرف نوشيدني‌هاي كافئين دار روي مي‌آورند.

سحر قرینی بازدید : 147 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

پیام تبریک اداره تبلیغات و اطلاع رسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

 

22بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد “/ امام خمینی(ره(

سلام بر بهمن، ماه پیروزی، ماه انقلاب و حماسه، ماهی که عزت وآزادگی، این درس بجای مانده از عاشورا سرلوحه کار مسلمانان جهان، بویژه ملت بزرگ و شریف ایران گردید تا انقلاب اسلامی را آفریدند.

سحر قرینی بازدید : 156 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

مدیران عزیز؛ افراد درستی را سوار اتوبوستان کنید

مدیران مهترم

(قابل توجه مدیر عامل محترم)

اگر دستهایتان را روی هم بگذارید و شعار دهید نمیتوانید یک تجارت مثبت ایجاد کنید، آمپول و دارویی هم برای آن وجود ندارد. به طور کلی شرکت های مثبت و موفق با کارمندان و ویژگی های مثبت، مثل هر چیز دیگری از طریق اصول، مراحل، سیستم ها و عاداتی که با ویژگی های فرهنگی و شخصیت هر کارمند آمیخته شده، ایجاد می شوند.

سحر قرینی بازدید : 132 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (1)

عضو هیئت مدیره تراکتورسازی تبریز: با حمایت موسسه جوانان خیّر تراکتورسازی مشکل مالی ندارد

 

 تراکتورسازی تبریز

 

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم مشکل مالی ندارد و اخیرا نیز 30 درصد سهام این تیم در راستای تسویه بدهی این تیم، به موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، علی‌اکبر پورجمشیدیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز حمایت تمام عیار از تیم تراکتورسازی را مورد تاکید قرار داد.
پورجمشیدیان با بیان اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی برخلاف برخی تبلیغات در مسیر رشد و تعالی قرار دارد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این راستا صورت گرفته و در حال حاضر بهترین مربی آسیا و نیز بهترین کادر فنی را در اختیار داریم.
وی اضافه کرد:

سحر قرینی بازدید : 131 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)

جانشین پایگاه مقاومت بسیج پیشگامان ولایت: دهه فجر سرآغاز تحقق

  وعده‌هاي الهي است




 

جانشین پایگاه مقاومت بسیج پیشگامان ولایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با بيان اينکه دهه فجر، دهه بزرگداشت انقلابي بي‌بديل با ماهيت اسلامي و مردمي است، اظهار داشت: دهه مبارک فجر سرآغاز تحقق وعده‌هاي الهي و يک پديده شکوفا و نوظهور است که به عنوان عظيم‌ترين تحول سياسي و بين‌المللي سال 1357 در منطقه استراتژيک خاورميانه، ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکسته و به چالش کشانده است.

سحر قرینی بازدید : 704 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

طرح ویژه دهه فجر موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر اعلام شد

 

 

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در راستای سیاست های حمایتی خود از اقشار آسیب پذیر جامعه و تکریم مشتریان خود و به مناسبت گرامی داشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای طرح ویژه به مشتریان عزیز، وام های بدون سود و کارمزد در قالب وام های 75 درصد موجودی و افزایش 12 قسط به وام های یک برابر موجودی، اعطا می نماید.

سحر قرینی بازدید : 178 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

آگهی استخدام موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

 

موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

 

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس آیین نامه استخدامی ذیربط، از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد (رشته حقوق _ تمامی گرایشها) پس از کسب موفقیت در مراحل مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و سایر ضوابط داخلی موسسه در تبریز، مطابق موارد ذیل الذکر دعوت به همکاری نماید.

 

سحر قرینی بازدید : 151 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

انتقاد شدید امیرقلعه نویی از دست‌های پشت پرده در کمیته داوران


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم با استقلال که منجر به شکست تیم تبریزی شد گفت: هشت سال پیش گفتم دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد تا قلعه‌نویی موفق نشود و حالا ثابت شد که درست می گویم و برخی‌ها با من مشکل دارند.

سحر قرینی بازدید : 197 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

چطور می توانید ترفیع بگیرید؟

میخواهید ترفیع بگیرید؟ترفیع را به شما نمی دهند، باید خودتان آن را به دست آورید. آیا می خواهید دست به کاری بزنید که رتبه شغلی شما را افزایش دهد؟ در این مقاله لانگ یون سیانگ به شما میگوید که برای گرفتن ترفیع چکار بکنید.

سحر قرینی بازدید : 153 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی: از ترکی شکایت می کنیم

 

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه دلیل اتفاقات صورت گرفته در بازی این تیم مقابل استقلال را باید از کفاشیان و تاج بپرسید، گفت: تراکتورسازی در بازی با استقلال مورد ظلم واقع شد و دیگر تصمیم فدراسیون و کمیته انضباطی برای ما اهمیتی ندارد.

سحر قرینی بازدید : 184 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

تراكتور صفر ، محسن تركی 2

 

تراکتور

 

از هفته 23 لیگ برتر در حساس ترین دیدار هفته تراكتورسازی میزبان استقلال بود

 این دیدار در استادیوم یادگار امام و با حضور بیش از 70 هزار هوادار برگزار شد بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم و روی اشتباه داوری و دو پنالتی مشكوك با برتری دو بر صفر استقلال خاتمه یافت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 1,769
  • بازدید سال : 8,375
  • بازدید کلی : 296,534