loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 172 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

تصمیمات كمیسیون ارز در خصوص فروش ارز مسافرتی اعلام شد

 

تصمیمات كمیسیون ارز در خصوص فروش ارز مسافرتی اعلام شد

 

 

بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران ،تصمیمات كمیسیون ارز در خصوص فروش ارز مسافرتی را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومی بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران ، میزان ارز مسافرتی با توجه به مقصد و نحوه سفر به شرح ذیل است:

** سفرهای هوایی

1- به مقصد كشورهای تركیه، تركمنستان، كویت، قطر، بحرین و عمان به میزان 1000دلار یا معادل آن به سایر ارزها و یكبار در سال

2 - به مقصد كشورهای آذربایجان، ارمنستان، پاكستان، افغانستان، امارات ‌متحده ‌عربی و لبنان به میزان 400دلار یا معادل آن به سایر ارزها و یكبار در سال

سحر قرینی بازدید : 168 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

تصویب سند ملی راهبرد توسعه صنعتی

 

تصویب سند ملی راهبرد توسعه صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت از تدوین و تصویب سند ملی راهبردی توسعه صنعتی کشور خبرداد و گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همخوانی سیاست‌های صنعتی و تجاری گامی در جهت صیانت از تولید داخلی است.

 محسن صالحی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امروزه ایجاد زنجیره یکپارچه محصولات صنعتی که بر سیاست‌های همبسته و منسجم مبتنی باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. البته دلیل این طرز فکرمدیریتی نوین را باید به‌هم پیوستن حلقه‌ها و ایجاد زنجیره کامل تولید تا مصرف دانست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع که در سال 90 صورت گرفت، افزود: با تاسیس وزارت جدید صنعت، معدن و تجارت، تحول توسعه‌ای مهمی در حوزه سیاست صنعتی و تجاری روی داد و گام مهمی در مسیر اتخاذ سیاست‌های واحد و در نتیجه افزایش سرعت تولید، بهبود بهره‌وری، رقابت‌پذیری ملی، توسعه پایدار صنعتی ‌و حذف جریان غیررسمی تجارت برداشته شد.
سحر قرینی بازدید : 222 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

الزام موسسه در شرف تاسیس فرشتگان به رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی

بانک مرکزی

  پیرو اطلاعیه مورخ 5/1/91 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص موسسه مالی و اعتباری فرشتگان «در شرف تاسیس » به اطلاع می رساند :
 
با توجه به اینکه موسسه یاد شده روند اصلاحی در رابطه با ساماندهی را در پیش گرفته است بنابراین تا زمان ساماندهی (حداکثر ظرف دوماه ) می تواند به فعالیت خود ادامه دهد .
 
بدیهی است در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات و کوچکترین تخلف ، با موسسه مذکور طبق مقررات برخورد خواهد شد .

سحر قرینی بازدید : 135 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد بانکی

 

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد بانکی

کمتر از ۲۴ ساعت دیگر چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار قضایی فارس، اولین جلسه از محاکمه متهمان پرونده فساد مالی اخیر در ابتدای اسفندماه امسال و با حضور ۳۲ متهم این پرونده در دادگاه انقلاب برگزار شد.

این جلسه که به ریاست قاضی ناصر سراج در محل دادگاه انقلاب برگزار شد تنها توانست بخشی از کیفرخواست متهم ردیف اول را استماع کند و در نهایت متهم ردیف اول این پرونده بخشی از دفاعیات خود را مطرح کرد.

اولین جلسه رسیدگی به این پرونده سرانجام در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه همان‌ روز به پایان رسید و دومین جلسه در تاریخ ۲۱ اسفندماه در همان محل برگزار شد.

در این جلسه که نسبت به جلسه گذشته با تفاوت‌هایی روبه‌رو شد قرار بود تا چند مطلع در جایگاه متهمین قرار بگیرند و درباره یکی از اظهارنظرهای متهم ردیف اول پرونده مواردی را اعلام کنند.

سحر قرینی بازدید : 170 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

هشدار مخابرات به مردم درباره افراد سودجو

 

هشدار مخابرات

روابط عمومی شركت مخابرات استان تهران اعلام كرد كه مشتركین اطلاعات شخصی و یا شماره حساب خود را در اختیار افراد سودجو كه خود را كارمند مخابرات معرفی می كنند ، نگذارند.

روابط عمومی شركت مخابرات استان تهران روز یكشنبه ضمن اعلام این مطلب افزود: گروهی كلاهبردار ضمن تماس از طریق تلفن های همگانی با برخی از مشتركین، خود را كارمند مخابرات معرفی كرده و با اعلام اینكه مشترك برنده سكه یا مبلغی پول شده است نسبت به اخاذی مشتركین اقدام كرده اند.

شركت مخابرات استان تهران از مشتركین تلفن ثابت و شهروندان تهرانی درخواست كرد در مواجهه با افراد سودجو هوشیارانه عمل كنند.
سحر قرینی بازدید : 175 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

شلوغ ترین جاده کشور در نوروز

 

کندوان

طبق آمار به دست آمده جاده كندوان به واسطه تعدد سفرهاي نوروزي، پرترددترين جاده كشور در نوروز است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سيد قدير رضايي فرماندار چالوس با اعلام اين خبر افزود: در مسير جاده چالوس نيروهاي پليس و امدادگران هلال احمر و اورژانس حضور مستمر دارند.در بعد امنيت هم تمام مسائل در نقاط مختلف شهرستان مخصوصاً اماكن تفريحي و گردشگري برقرار شده تا مسافران با آرامش كامل نوروز خود را سپري كنند.
سحر قرینی بازدید : 182 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

رانندگی بعد ازغذا خوردن؛ ممنوع!

رانندگی بعد از غذا خوردن ممنوع

در ایام نوروز که مردم در سفر هستند، هلال‌احمر و اورژانس به هموطنان خدمت می‌کنند و مهمترین توصیه‌شان رانندگی نکردن پس از خوردن غذا و خودداری از مصرف داروهای خواب‌آور از جمله قرص سرماخوردگی در زمان رانندگی است.

به گزارش فارس، با آغاز ایام نوروز و سفرهای نوروزی پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر و اورژانس به همراه سازمان‌های مرتبط امدادی دیگر از جمله پلیس راهور و راهداری در تسریع و ایمنی سفرهای نوروزی با ایجاد پایگاه‌های ثابت، موقت و سیار و بسیج نیروهای خود روند سفرهای نوروزی را برای مسافران این ایام شیرین می‌کنند.

هلال احمر نیز در این زمینه با ارتقاء
۵۰ درصدی پایگاه‌ها و تجهیزات امدادی شرایط ایمنی و امدادی را برای سفرهای ایمن‌تر جهت مسافران نوروزی را در جاده‌های سراسر کشور مهیا کرده است.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 1,814
  • بازدید سال : 8,420
  • بازدید کلی : 296,579