loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 399 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

افرایش قیمت مسکن تائید شد

مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مطمئن باشید در سال جاری افزایش اجاره بها نخواهیم داشت، گفت: قیمت مسکن در سال ۹۰ افزایش یافت اما این افزایش کمتر از نرخ تورم عمومی کشور بود.

 

ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر درخصوص وضعیت بازار اجاره بها در سال جاری گفت: هم اکنون با افزایش نرخ سود بانکی و افتتاح یک میلیون واحد مسکونی در سال ۹۱ مطمئن هستیم که می توانیم بازار را کنترل کنیم و افزایش اجاره بها نخواهیم داشت.

وی افزود: در سال گذشته مسکن بازارهای رقیبی مانند سکه، ارز و بورس داشت و کسانی که قصد داشتند تا زود به بازهی سرمایه برسند، وارد این بازارها شدند.
سحر قرینی بازدید : 369 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

یارانه 45500 تومانی فروردین فردا واریز و پنج‌شنبه قابل برداشت است

 

یارانه های نقدی

خبرگزاری فارس: یارانه 45500 تومانی فروردین ماه فردا سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و پنج‌شنبه قابل برداشت است.

یارانه نقدی فروردین ماه 90 فردا سه شنبه به ازای هر ایرانی 45500 تومان به حساب بیش از 17 میلیون سرپرست خانوار واریز می شود و این مبلغ از صبح روز پنج شنبه 17 فروردین قابل برداشت خواهد بود.

این در حالی است که از 28 اسفند ماه سال گذشته مبلغ 28 هزار تومان بابت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها به حساب مردم واریز شده بود که البته تا زمان آغاز اجرای فاز دوم این مبلغ قابل برداشت نخواهد بود.

سحر قرینی بازدید : 379 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

مقدار مصرف سالانه طلا در کشور چقدر است؟

 

شمش طلا

رييس اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان طلا و جواهر و سنگ هاي قيمتي گفت: مصرف سرانه طلا و جواهر در كشور سالانه ۳۰۰ تن است

عبادالله محمدولي در گفتگویی ضمن بيان اين مطلب افزود: ميزان مصرف طلا و جواهر در كشور از ميزان توليد آن بيشتر است و به حدود ۳۰۰ تن در سال مي رسد.

وي با بيان اينكه هم اكنون بازار مصرف بيشتر در اختيار قاچاق مصنوعات طلا قرار دارد، ادامه داد: به منظور خروج از اين وضعيت صنعت توليد مصنوعات طلا و جواهر در كشور بايد ارتقا يابد.


سحر قرینی بازدید : 152 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

دارویی شگفت انگیز به نام قهوه

قهوه، دارویی شگفت انگیز

مصرف حداقل دو فنجان قهوه در روز، تا حدود ۲۰ درصد منجر به کاهش احتمال ابتلا به افسردگی در زنان می‌شود.

در کنار مضراتی که تاکنون برای قهوه شناخته شده‌اند، مصرف قهوه مزایایی نیز دارد. اگر از یک پزشک در خصوص مصرف قهوه توصیه‌ای دریافت کردید، خوشحال باشید که این داروی شگفت‌انگیز را برای شما تجویز کرده است.
دکتر سانجیو چوپرا متخصص کبد و استاد دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد، در خصوص قهوه می‌گوید: «حقیقتا قهوه یک داروی زندگی‌بخش است.» به گفته دکتر چوپرا، هنوز رمز و رازهای زیادی در مورد چگونگی کارکرد قهوه وجود دارد که بر ما پوشیده‌اند. اما بارها و بارها پیش آمده که تاثیرات شگفت‌انگیز آن را شاهد بوده‌ایم.

سحر قرینی بازدید : 286 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

12 فروردین روز جمهوری اسلامی

12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

 12فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.

در 12فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

در این روز ملت ایران با رای 2/98 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد. به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت
سحر قرینی بازدید : 145 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

زمان تحویل سکه‌های پیش فروش بانک مرکزی

 سکه طلا

تحویل اولین سری سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی از اواخر فروردین ماه جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تحویل اولین سری سکه های پیش فروش شده بانک مرکزی در شعب بانک ملی ایران در پایان فروردین ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اجرای طرح پیش فروش سکه از تاریخ 29 آذر ماه سال گذشته در شعب بانک ملی به دستور بانک مرکزی با نرخ 546 هزار تومان با زمان تحویل 4 ماهه صورت گرفت.

براساس دستورالعمل بانک مرکزی قیمت مذکور هر قطعه مسکوک طلا بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بوده است وتنها از طریق همان شعبه که پیش فروش توسط آن صورت پذیرفته به فرد متقاضی تحویل می شود.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 454
  • بازدید ماه : 1,747
  • بازدید سال : 8,353
  • بازدید کلی : 296,512