loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 139 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

ساخت اولین انگشتر تمام الماس جهان

انگشتر الماس

این انگشتر زیبا از 150 قیراط الماس توسط جواهرسازان سوئیسی ساخته شده و قیمتی معادل 70 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این انگشتر زیبا از 150 قیراط الماس توسط جواهرسازان سوئیسی ساخته شده و قیمتی معادل 70 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

سحر قرینی بازدید : 2028 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

یوزانس چيست؟

با معناي کلمه يوزانس آشنا شويم

در اعتبار اسنادی یوزانس، خریدار کالا یا خدمات مبلغ پرداختی را به صورت نسیه به فروشنده کالا پرداخت می‌کند. هنگامی که فروشنده کالا (ذینفع اعتبار اسنادی) نسبت به حمل کالا اقدام و اسناد را بدون مغایرت به بانک ذیربط ارائه مینماید از تاریخ ارائه سند و پس از خاتمه یوزانس مبلغ کالای خودرا از بانک مربوطه اخذ خواهد کرد. در اعتبار اسنادی یوزانس اصل مبلغ کالا را فروشنده توافق مي کند در موعد خاصی بعد از تحویل کالا دریافت نماید .

سحر قرینی بازدید : 149 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش بینی وضعیت هوا برای ۱۳ فروردین

وضعیت آب و هوا

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان اکثر استان‌های کشور 13 فروردین مصادف با روز طبیعت صاف یا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و استان تهران نیز در این روز آسمانی صاف و نیمه‌ابری دارد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌‌وگو با فارس در خصوص وضعیت هوای کشور 13 فروردین (روز طبیعت) اظهار داشت: آسمان استان تهران روز سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت صاف و نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استانهای آذربایجان شرقی صاف تا نیمه‌ابری، آذربایجان غربی نیمه‌ابری با رگبار، اردبیل کمی ابری، نیمه‌ابری با بارش پراکنده، اصفهان صاف و کمی ابری، البرز صاف و نیمه‌ابری و ایلام صاف و کمی ابری است.
سحر قرینی بازدید : 183 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)

ویبره موبایل چگونه کار می کند؟ !

ویبره موبایل چگونه کار می کند؟

شما حتما گوشی تلفن همراه دارید و گوشی شما هم حتما یک موتور ویبره دارد که شما را هنگام زنگ زدن در محیط های شلوغ مطلع می کند. موتور ویبره یکی از قطعاتی است که فناوری ساختش از چندین دهه قبل تغییر نکرده است و جزو ساده ترین قطعات تلفن های همراه کنونی محسوب می شود.


‏به گزارس سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،موتور ویبره از یک موتور چرخشی الکتریکی ساده تشکیل شده است که به محور آن یک وزنه با نسبت چگالی بالا نصب شده است. این وزنه به طور معمول بین ۲۵٪ تا ۵۰٪ محور ۳۶۰ درجه موتور را پر می کند. ‏

 

سحر قرینی بازدید : 147 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

با كيفيت ترين خودروها از ديد مصرف كنندگان

با كيفيت ترين خودروها

براساس گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در خصوص ميزان رضايت مشتريان از كيفيت خودروهاي داخلي، خودروي 206 صندوق دار با كيفيت ترين خودرو از ديد مصرف كنندگان در گروه قيمتي 10 تا 20 ميليون تومان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در اين تحقيق در مجموع 48 خودروي سواري از 12 شركت عرضه كننده خودرو در زمينه كيفيت خودروهاي سواري با بهره گيري از روش هاي به روز و علمي در 6 ماهه اول سال 90 مورد بررسي قرار گرفته اند.

براساس اين گزارش؛ در گروه قيمتي كمتر از 10 ميليون خودروي MVM 110 مديران خودرو رتبه اول كيفيت، خودروي صبا از سايپا كمترين امتياز كيفي را كسب كرده اند.

سحر قرینی بازدید : 173 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

ساعت درونتان را كوك كنيد

 

ساعت داخلي بدن را كوك كنيد

همه ما به استراحت كردن و خوابيدن نيازمنديم. از آنجا كه در حالت عادي بيشتر اوقات را صرف كار و فعاليت‌هاي روزانه مي‌كنيم كمتر در مورد زمان استراحت خود فكر مي‌كنيم و طبق عادت به خواب مي‌رويم.

به گزارش افکارنیوز به نقل از جام جم آنلاين، فرا رسيدن تعطيلات اين فرصت را فراهم مي‌آورد تا بيشتر از قبل وقت خود را صرف استراحت كنيم، اما بهتر است قبل از آن بيشتر در مورد استراحت كردن و خوابيدن بدانيم تا بتوانيم زمان خود را به گونه‌اي تقسيم كنيم تا هم به استراحت خود برسيم و هم فعاليت خود را در حد مطلوبي حفظ كنيم، چون كم‌خوابي و پرخوابي هر دو مضرند.

استراحت اگر متعادل باشد باعث بهبود فعاليت‌هاي روزانه مي‌شود و اگر از حد تعادل خارج شود علاوه بر تاثير منفي روي كارها، بر سلامت شما هم نقش مخربي خواهد داشت.

سحر قرینی بازدید : 161 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

شرط افزایش نیافتن قیمت خودرو در سال جدید

دبیر انجمن خودروسازان برای افزایش نیافتن دوباره قیمت خودرو بعد از نوروز شرط تعیین کرد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از شبکه ایران، افزایش قیمت خودروهای داخلی چند روز مانده به عید نوروز اعمال شد تا مردم از این افزایش قیمت قبل از سال نو بی نصیب نمانند.

صعود عجیب و شدید منحنی قیمت‌ها در بازار خودرو و افزایش قیمت خودروها، سبب شد تا سال
۹۰ سالی با طعم گرانی برای مشتریان باشد و این در حالی است که نه محصول جدیدی روانه بازار شد و نه کیفیت خودروها جهشی آن چنانی را به خود دید.

افزایش قیمت‌ها البته دلایلی داشت، که از بین آنها باید به تبعات اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها، رشد جهانی و داخلی قیمت مواد اولیه و همچنین طوفانی شدن بازار ارز اشاره کرد.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 1,790
  • بازدید سال : 8,396
  • بازدید کلی : 296,555