loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 103 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

ادامه نزول دلار آزاد در سال نو

دلار

قیمت فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران امروز تا ۱۸۸۵ تومان کاهش یافت.

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، بدین ترتیب قیمت هر دلار آمریکا در فاصله پایان سال ۹۰ تا پایان هفته اول سال نو حدود ۱۰ تومان کاهش یافته است.
روزگذشته هم هر دلار آمریکا در بازار آزاد، ۱۸۹۰ تومان فروخته شده بود.
یورو و پوند هم همچون روز گذشته به ترتیب ۲۵۲۰ و ۳۰۴۵ تومان فروش رفت.

 

 

منبع: افکار نیوز

سحر قرینی بازدید : 128 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

استخدام شرکت بیمه نوین

بیمه نوین

شركت بيمه نوين از متقاضیان واجد شرایط استخدام می كند.

استخدام شرکت بیمه نوین از متقاضیان واجد شرایط زیر استخدام می نماید:

 -1  کارشناس کامپیوتر (نرم افزار ) با حداقل 2 سال سابقه کار

 -2  تسلط به روش ها و تکنیک های حل مساله و تجزیه و تحلیل سیستم ها

 -3 تسلط بر ابزارهای گزارش ساز ( Quick Report– Crystal Report)

سحر قرینی بازدید : 178 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمایه‌گذاری بلندمدت چیست؟

مفهوم سرمایه گذاری

سرمایه گذاری به مفهوم آن است که میزان مشخصی پول را در بخشی به کار گرفته تا نه تنها اصل سرمایه تان حفظ شود بلکه به سود نیز دست یابید. به طور معمول این اقدام برای کسب بیشترین سود و درآمد ممکن انجام می گیرد.
هرچه پول به کار گرفته شده بیشتر و سرمایه گذاری در مقیاس بزرگتر، با خطرپذیری بالاتر و برای مدت زمانی طولانی تر صورت گیرد، میزان درآمد و سود نیز به همان میزان قابلیت افزایش را خواهد داشت. این اقدام را "سرمایه گذاری بلند مدت" نیز می نامند.
شاید گمان کنید که سرمایه گذاری بلند مدت به یک دوره زمانی چند ساله اطلاق می شود اما کمترین مدت زمانی در این زمینه را می توان شش ماه در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر 100 سهم شرکت "ایکس" را خریداری کنید و بعد از 14 ماه آن را به فروش رسانید، یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام داده اید. اما همین مساله در یک دوره زمانی 6 ماهه نیز صادق خواهد بود.
سحر قرینی بازدید : 267 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

تازه ترین خبرها از جزئیات واریز 28 هزار تومان یارانه به حساب سرپرستان خانوار

 

جزئیات 28000 تومان یارانه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه مبلغ 28 هزار تومان تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود گفت:اگر این مبلغ 28 هزار تومان ماهیانه باشد؛ 73 هزار و 500 تومان سرانه ماهیانه و اگر دو ماهه باشد؛ 14 هزار تومان ماهانه به 45 هزار و 500 تومان اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،بهروز مرادی افزود: واریز مابه تفاوت مرحله اول و دوم هدفمندسازی  یارانه ها که  28 هزار تومان است،  28 اسفند 90 انجام شد که ممکن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد.

مرادی درباره تاخیر اطلاع رسانی در این امر گفت: این مبالغ به حساب تمامی بانکها رفته بود اما به دلیل غیر فعال بودن سامانه ساتنا یعنی سامانه ای که انتقال وجه بین بانکها را انجام می دهد، این اطلاع رسانی را درباره این که هم اکنون این مبالغ به حسابهای بانکها واریز شده بود و در حسابهای مردم واریز شده است، انجام دادیم.

سحر قرینی بازدید : 320 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

وعده افزایش پس‌انداز خانوارها در سال جدید

 

وعده افزایش پس انداز خانوار ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: رونق تولید و شکوفایی اقتصاد ملی با استقبال از کالاهای ایرانی فراهم می‌شود و انتظار می‌رود شهروندان کالاهای داخلی را در سبد مصرف خود ترجیح دهند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سید شمس‌الدین حسینی در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: رویکرد مقام معظم رهبری در رابطه با نامگذاری سال جاری، ‌سبب افزایش اشتغال ملی می‌شود و در ادامه اگر با افزایش بهره‌وری در تولید همراه شود، به کاهش نرخ تورم نیز منجر خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: این روند همچنین سبب افزایش پس‌انداز ملی می شود و وقتی خانوار ایرانی درآمد و قدرت خرید خود را به سمت عرضه کالاهای ایرانی سوق می دهد، این درآمد به نفع تولید و سرمایه گذاری مجدد در اقتصاد کشورمان تجهیز می شود و به گردش درمی‌آید.

سحر قرینی بازدید : 145 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

روش هاي تامين مالي متنوع تر مي شود

وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به نامگذاري سال " توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني " گفت : روش هاي تامين مالي هم اکنون عمدتا در شبکه بانکي کشور متمرکز است و براي حمايت از کار و سرمايه ايراني بايد متنوع تر شود.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، سيد شمس الدين حسيني با تاکيد بر نقش بازار سرمايه و بورس در تامين مالي و کمک به سرمايه گذاري ها گفت : در بخش کار هم بايد بهره وري نيروي کار، ابتکار ، خلاقيت و کارآفريني توسعه يابد و اين محورها در اولويت رسانه ملي قرار گيرد.
وي افزود : اما هنوز منابع مالي غير از شبکه بانکي وجود نداشته است ، چون همه صنايع تنها راه را براي تأمين مالي ، شبکه بانکي مي دانند در حالي که بازار سرمايه هم مي تواند مورد توجه قرار گيرد و بايد ظرفيت شناسي و تبيين شود و بازار سرمايه بيمه و بازار غيربانکي هم مورد توجه باشد.
سحر قرینی بازدید : 194 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

پیدا و پنهان بودجه ۹۱

 

لایحه بودجه

لایجه بودجه سال ۹۱ به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود: در یک بخش دولت جداولی را تنظیم کرده، که در ظاهر نشان می‌دهد بودجه معقول و انضباطی است. ولی بودجه بخش دومی هم دارد که در زمره آمار و اعداد قرار نگرفته و شامل پایبندی به علم، قانون و برنامه است و با کنار هم قرار دادن این دو بخش است که می‌توان به درک صحیحی از بودجه ۹۱ رسید.

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، در بخش اول، دولت نگرش‌ خود را برحسب اوضاع سیاسی کشور باید تعیین کند مثلاً تحریم‌ها و نحوه در نظر گرفتن آثار آن بر بودجه یک متغیر بسیار تعیین‌کننده است. اولین تصمیم مهم دولت در چارچوب لایحه بودجه ۱۳۹۱ این است که فرض کرده هیچ اتفاق مهمی در سال ۹۱ نخواهد افتاد و مانند همه سال‌های بعد از جنگ خواهد بود. حدود ۳.۵ میلیون بشکه نفت در هر روز تولید خواهد شد که به ۴.۰۵ میلیون بشکه در سال خواهد رسید. در سال ۹۱، پیش‌بینی شده که منابع حاصل از صادرات نفت به سهولت همه سال‌های گذشته ادامه خواهد داشت و تحت تأثر تحریم قرار نخواهد گرفت.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 455
  • بازدید ماه : 1,748
  • بازدید سال : 8,354
  • بازدید کلی : 296,513