loading...
وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر
سحر قرینی بازدید : 156 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (1)

ضرب سکه ۱۰۰۰ تومانی در سال جدید

روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار جوابیه‌ای درباره یکی از اخبار منتشر شده در رسانه ها توضیحاتی را اعلام کرد.

روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار جوابیه ای درباره یکی از اخبار منتشر شده در رسانه ها اعلام کرد: بازگشت به مطلب تحت عنوان « مجید صنیعی ، مدیرکل سازمان تولید اسکناس و مسکوک نوید انتشار اسکناس های 50 هزار تومانی و سکه 1000 تومانی را برای نیمه اول سال 91 اعلام کرد » موارد زیر را به استحضار می‌رساند:

1- در تیر ماه سال 91 نسل جدید ایران چک های 50 هزار تومانی با طرح و ابعاد جدید (ابعاد موردنظر برای اسکناس های دوره اصلاح پول ملی) منتشر خواهد شد.

سحر قرینی بازدید : 132 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

افزایش سرمایه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

بانک مرکزی

   به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،هیئت وزیران بنا به پیشنهاد مجمع عمومی بانک مرکزی و به استناد بند(هـ) ماده(10) قانون پولی و بانکی کشور- مصوب 1351- تصویب نمود:

« سرمایه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مبلغ بیست و پنج هزار میلیارد (۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال

 به مبلغ بیست و هشت هزار میلیارد (۲۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال افزایش می یابد. »

سحر قرینی بازدید : 154 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

یک موسسه مالی بین‌المللی: تحریم‌های ایران بر دوش اقتصاد جهان سنگینی می‌کند

 

 تحریم های ایران بر دوش اقتصاد جهان سنگینی می کند

یک موسسه مالی بین المللی تصریح کرد تحریم های وضع شده علیه ایران هزینه سنگینی برای اقتصاد جهان داشته و اگرچه ایران را تحت فشار قرار داده اما به همان میزان برای اقتصاد جهان نیز سنگین بوده است.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از پایگاه خبری پنینسولای امارات، تحلیلگر موسسه مالی بین المللی گفت تحریم های وضع شده علیه ایران هزینه سنگینی برای اقتصاد جهان داشته و اگرچه این تحریم ها ایران را تحت فشار قرار داده است اما به همین میزان برای اقتصاد جهان نیز سنگین بوده است.

جورج عابد افزود این تحریم ها برای اقتصاد جهان همچون برای اقتصاد ایران بد بوده است. اگر بازار جهانی نفت برای مدتی طولانی از میلیون ها بشکه نفت ایران در روز محروم شود اثرات وخیم آن را بر اقتصاد جهان و به ویژه اروپا و آمریکا خواهیم دید و بحران یورو وخیم تر خواهد شد.

سحر قرینی بازدید : 245 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

رئیس کل بانک مرکزی در گزارشی تشریح کرد

شتاب تورم و محدودیت‌های افزایش نرخ رشد اقتصادی در سال جدید

 

رئیس کل بانک مرکزی

رئیس کل بانک مرکری در یادداشتی به ارزیابی جامع از تحولات اقتصادی سال آتی پرداخته و عنوان کرده که بر اساس مجموعه تحلیل‌های مذکور، مهم‌ترین موضوع سیاستی برای سال آتی را باید در احتمال شتاب گرفتن نرخ تورم و محدودیت‌های موجود برای افزایش نرخ رشد اقتصادی خلاصه نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، محمود بهمنی در یادداشتی تصریح کرد:

اقتصاد ایران در سال 1389، دستاوردهای ارزشمندی به دست آورد ؛ نرخ تورم به نحو مناسبی مهار شده و در پرتو سیاست‌های اقتصادی هماهنگ، نرخ رشد اقتصادی تا سطح قابل توجهی بهبود یافت. بسیاری از طرح‌های عمرانی و پرثمر همچون طرح ایجاد مسکن مهر با اتکاء بر منابع بانک‌ها و بانک مرکزی پیش می‌رفت و نظام بانکی نهایت تلاش و امکانات خود را به کار گرفت تا با تامین نیازهای اقتصاد و مساعدت در تشکیل سرمایه، نقش موثری در دستیابی به اهداف اقتصادی کشور داشته باشد.

سحر قرینی بازدید : 166 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش فروش بلیت قطار برای 16 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه

 

 پیش فروش بلیط قطار

راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل تاریخ‌های 16 فروردین ماه جاری تا 10 اردیبهشت ماه امسال ، از روز پنج شنبه 10 فروردین ماه از طریق سیستم آنلاین 2 آغاز می‌شود.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی حد فاصل تاریخ‌های 16 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری،از ساعت 30: 8 روز ‌پنج شنبه 10 فروردین ماه از طریق سیستم آنلاین 2 آغاز می‌شود.

فروش بلیت قطارهای مسافری همانند سنوات گذشته به طور یكپارچه و یكسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شركت رجاء صورت می‌گیرد.

فروش بلیت قطار بین‌المللی تركیه برای تاریخ‌های اعلام شده فوق نیز ساعت 30: 8 روز چهار‌شنبه 9 فروردین ماه سال جاری از طریق كلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر كشور آغاز می‌شود.

سحر قرینی بازدید : 162 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

بخشنامه دستمزد سال 1391 ابلاغ شد

بخشنامه دستمزد سال 1391 ابلاغ شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا وبه نقل ازروابط عمومی وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی، شورای عالی كار با حضور نمایندگان سه گروه (دولت ، كارفرمایان ، كارگران ) در آخرین روزهای اسفند ماه سال گذشته ، پس از بحث و بررسی راجع به تعیین حداقل مزد سال 1391،این بخشنامه را تصویب كرد.

گفتنی است كه در اجرای ماده 41 قانون كار با در نظر گرفتن مصالح كارگران در انطباق هر چه بیشتر میزان درآمد آنان با سطح معیشت و هم چنین با توجه به مقتضیات بنگاه های تولیدی و كارفرمایان و شرایط اقتصادی جامعه موارد زیر به اتفاق آرا مورد تصویب شورایعالی كار قرار گرفت.

بخشنامه دستمزد سال 1391 بشرح ذیل است :

سحر قرینی بازدید : 159 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

رقابت 3 کاندیدا برای احراز ریاست بانک جهانی

 

رقابت 3 کاندیدی برای احراز ریاست بانک جهانی

سه کاندیدای معرفی شده از سوی آمریکا، نیجریه و کلمبیا قصد دارند برای احراز ریاست جدید بانک جهانی رقابت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز تیموتی گیتنر وزیر دارایی آمریکا تاکید کرد ، جیم یونگ کیم نامزد آمریکایی کره ای معرفی شده از سوی دولت آمریکا موفق به کسب حمایت بین المللی برای احراز این پست خواهد شد . باراک اوباما ، رئیس جمهور آمریکا ، جیم یونگ کیم ، یک استاد دانشگاه را نامزد احراز ریاست این بانک کرده است . تصمیم اوباما برای نامزدی این آمریکایی کره‌ای تبار مایه شگفتی شده است .
جیم یونگ کیم ، رئیس کالج دارتموث در آمریکا ، پزشک و مدیر سابق بخش برنامه های مبارزه با ایدز سازمان جهانی بهداشت است رئیس جدید بانک جهانی جانشین روبرت زولیک می‌شود که از سال 2007 میلادی این سمت را در اختیار داشته است .  زولیک پیش از تصدی سمت ریاست بانک جهانی معاون وزیر امور خارجه آمریکا بود و برای مدتی هم به عنوان یکی از مدیران ارشد بانک گلدمن ساش انجام وظیفه کرده بود . 

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
آن كيست كه به خدا قرض نيكو دهد تا خدا بر او چندين برابر گرداند و او را پاداشي با لطف و كرامت باشد؟ ... بازدید کنندگان نازنین سلام ! شما بزرگترین و مهمترین علت حضور ما بعد از لطف خداوند هستید و خواهید بود.امیدوارم از بودن در این فضا لذت ببرید. ما در وبلاگ جوانان خیر بی صبرانه مشتاق انتقادات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ قرض الحسنه جوانان خیّر تا چه اندازه ای توانسته در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه تاثیر گذار باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 8,372
  • بازدید کلی : 296,531